fredag 9. januar 2009

I natt skal jeg bli duracell batterier!

Datan min er frisk igjen, akkurat som meg. Eller datan er frisk som en fisk, etter pappa tok et par telefoner til Tele2, som forklarte at alt han trengte å gjøre var å ta ut en kontakt snu den og sette den i en annen kontakt. Han visste ikke hvorfor det funket, det bare funket noen ganger. Hmm, og han skal være dataekspert?

Jeg vet ikke hva som vil gjøre meg like frisk som en fisk. Jeg er egentlig godt på vei, det eneste er bare at jeg føler meg slapp, uten noe energi. Men de batteriene skal jeg lade opp i natt. I morgen håper jeg de er fullladet.

9 kommentarer:

Irene sa...

Håper du blir frisk igjen snart og at 'batteriene' lades over natten, hiih ^^

Renate sa...

Takk, hehe:)

Malina sa...

Søtt bilde. Ha en fin helg!

Anonym sa...

hvor har du kjøpt det belte du har på deg på bildet?

Karoline sa...

Bra dataen er frisk igjen1!<3

Irene sa...

svar: takk ^^

Tuppene sa...

God bedring til deg!!

Anonym sa...

Så jævli søtt bilde av deg, Jenta mi du <3 ILU ;*

Kristine sa...

god bedring da ;-* håper du klarte å lade opp batteriene dine, hehe :-)