mandag 12. januar 2009

Ingen Duracellkanin, men kanskje bursdagskanin?


Da jeg våknet lørdag morgen og så meg i speilet, så jeg både kaninører og kanintenner. Ja, jeg hadde blitt en duracell kanin! Akkurat som jeg sa jeg skulle. Okei da, kanskje ikke, men batteriene mine var ladet opp iallfall, eller energien... whatever:)

En ny uke med skole har begynt og selv om jeg må sitte resten av mandagen å pugge til en mat og helse prøve, så tror jeg uken blir en av de beste. Og vet dere hvorfor? Fordi jeg har bursdag i morgen. Klokken 08:28 i morgen skal jeg tenke: Akkurat NÅ ble jeg født for akkurat 15 år siden. Jeg har til og med alarm på mobilen, sånn at jeg ikke skal glemme å tenke på det, haha. I dag skal jeg bake kake til meg selv som jeg skal ha i morgen, nam.


Bilde: Drit i meg, jeg var ikke helt med, haha. Se på kusina mi<3

7 kommentarer:

Malina sa...

Så spennende :) det er alltid gøy med bursdag! tusen takk for oppmuntrende ord, søt du er :)

Karoline sa...

GRATULERER med dagen imorgen!!<3 Skal tenke på deg imorgen tidlig!;)

Anonym sa...

Grattis da:D

Malina sa...

Tusen takk for det søta:) Gratulerer så mye med dagen i dag, håper dagen din blir perfekt!

Irene sa...

GRATULERER MED DAGEN! :D

Tuppene sa...

gratulerer med overstått!

Camilla Didriksen sa...

Grattis med overstått :D