tirsdag 6. januar 2009

Musikk funker til mye!

Jeg droppet leksene i går, jeg hadde ikke sovet hele natten og var kjempe sliten og rett og slett dritt lei, haha. I dag har jeg måtte skrivd notater til 2 kapitler i musikken som jeg var for lat til å gjøre før jul. Musikklæreren vår er streng på lekser og sjekker alt, så jeg måtte bare gjøre det. Til tross for at jeg ble svett i hånda ble jeg ikke noe mer lettet, for det minket jo ingenting for min nye, to ukersplan, men der har jeg meg selv å takke.

Jeg hater lekser, men har funnet en ting som gjør at jeg iallfall klarer å gjøre de. Musikk. Det er det eneste som gjør at jeg kan konsentrere meg om bare en ting; leksene. Jeg trodde ikke det funket så bra, men jo da. At jeg ikke har tenkt på det før.
Imorgen, da skal jeg få unna gjort masse på planen da! Yeah right... Jeg sier det alltid, men jeg holder det aldri. Vi får vel se, når dagen kommer.
Nå skal jeg spise kveldsmat og se på Frustrerte Fruer, det jeg har gledet meg til i hele dag!

Bilde: Sjekk den fine himmelen på nyttårsaften, kanskje ikke fasinerende for dere, men for meg var det det:)

Hva er ditt triks til å gjøre leksene lettere å gjøre?

4 kommentarer:

Silje sa...

Enig, lekser er virkelig noe slit! Har ikke noe annet triks enn å ikke være i nærheten av data, tv eller andre forstyrrende ting. Bruker å legge meg i senga med musikk på ørene ^^

Camilla Didriksen sa...

Kjempefint bilde :)

Malina sa...

Jeg har dessverre ikke noe tips, jeg sliter ganske mye med leksene, det beste tipset er vel bare å gjøre dem. Bildet var fint ;)

Anonym sa...

Jeg bare gjør dem, uansett hvor slit og kjedelig det er :(
www.idasite.blogg.no