mandag 5. januar 2009

GODT NYTT ÅR!!

Jeg ser fram til 2009 og alt det bringer med seg. Med dette føller også nytt års forsetter, iallfall for mange. Jeg har noen jeg også. Der finner man blant annet de ordinære; spise sunnere og trene mer.

Ferien ble borte så altfor fort. Det er nok sånn når man koser seg. Jeg ville ikke at ferien skulle være over. Jeg kune godt trengt to uker til, minst.

Skolen fristet minst av alt til morgenen i dag, jeg sov nemlig overhodet ingenting hele natten, sånt skjer når man snur døgnet, jeg er så smart. Jeg gjør det alltid i ferier, men lærer aldri.

Skoledagen var mildt sagt et h.....e. Jeg var trøtt og sliten og hadde null energi. Alt jeg ville var å komme hjem til sengen min og sove. På toppen av alt fikk jeg skikkelig vondt i magen. Det var nesten ikke til å holde ut. Jeg håper ikke de neste skoledagene blir det samme.

Bilde: Slik så jeg ut på nytt års aften, eller litt av det:)
Hvordan var din nytt års aften?
Har du nytt års forsetter?
Hva synes du om den nye headeren og layouten min?
Jeg er nok ikke helt fornøyd selv. Men headeren gir farge i den ellers fargeløse vinteren.

6 kommentarer:

Irene sa...

Så søt og fargerik header :) Fint bilde! Håper skoledagene blir bedre :)

Anonym sa...

Headern var fin! :) Godt nytt år til deg og :)

Silje sa...

Fin og fargerik header :)
Enig i at det var ISKALDT på nyttårsaften. men hadde det kjempe bra fordet :D
Har ikke noe nyttårsforsett i år, klarer aldri å holde de uansett ;)

Silje sa...

Hehe, samme her! Har satt på alarmen for å huske det også ^^

Malina sa...

Stilig header! :) jeg synes også ferien skulle vart noen uker til ;)

DirtyJulie sa...

så fin header! å godt nyttår på etterskudd;p

ingen nyttårsforsetter på meg, nei;o