lørdag 27. desember 2008

Nattdyret Renate!


Klokken ble over tre før jeg sovnet i natt. Jeg fikk rett og slett ikke sove. Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle ligge heller. Det resulterte i at jeg våknet som Pippi Langstrømpe, altså med bena på puta. Det var ikke behagelig for nakken min, siden jeg hadde ikke hadde noen pute under hodet. Da jeg våknet klokka to klarte jeg ikke å røre på nakken, nå er det heldigvis litt bedre.

Jeg venter fortsatt på den telefonen som skulle kommet i går, men som fortsatt ikke har kommet, jeg elsker folk som holder det de lover. Ikke er det vits for meg å ringe heller, fordi personen aldri tar telefonen, jeg hater lydløs modus noen ganger!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på i dag. Nå har jeg vært inne både 1 og 2 juledag, så det er kanskje på tide å komme seg litt ut. Det har vært deilig å være helt sminkefri, men nå har jeg lyst til å føle meg litt freshere og hvor håret ikke står til alle kanter. Nå skal jeg teste ut den andre rettetanga jeg fikk til jul fra Braun. Dere får vite senere hvordan jeg synes den funket:)

11 kommentarer:

Irene sa...

Det hørtes ikke godt ut :o Litt snålt at du klarte å vri deg sånn at bena lå på puta. Haha :')

aninegunstrøm sa...

Hm, Hørtes ikke noe særlig ut nei. Håper du hadde en fin jul :-)

Kristine sa...

jeg bruker også å ligge å vri meg masse om natten når jeg ikke får sove. men bruker faktisk å få sove når jeg legger bena på puta, haha :D

Karoline sa...

Utrolig irriterende når folk ikke holder det de lover..!<3

Camilla Didriksen sa...

Så kjipt å ikke få sove! Jeg har det også litt sånn for tiden. Huff

Silje sa...

Haha, det hørtes ikke så behagelig ut ^^ Det er tungt når man blir helt ut av døgnrytmen. Blir ofte sånn i feriene :)

Tuppene sa...

Er veldig deilig å bare være hjemme og daffe, men godt å ordne seg igjen også!

Johanne sa...

Det er jo herlig å sitte inne og ikke gjøre noe da :D Det er det jeg gjør hver eneste jul :p

Marita Førisdal sa...

Fin blogg du har, god nyttår snart:D<3

Malina sa...

Godt nytt år :)

Karoline sa...

Godt nytt år søta<3