onsdag 10. desember 2008

My wishes for christmas!

Jeg hadde egentlig ikke peiling på hva jeg skulle ønske meg til jul først, men så kom jeg på noen ting. De to første ønskene har jeg derimot hatt klart i ganske lang tid nå.

Mobil
Rosa rettetang
Stor krølltang
Hårføner
Sengeteppe
Stor sminkepung
Materpiece Max mascara
Solpudder fra Isadora
Lys lip gloss, lys rouge, cocoe nut body butter fra The Body Shop

Mer klarte jeg ikke å komme på, men det kan hende jeg føyer med noe etterhvert. De to første ønskene er til pappa, mens resten er til familie. Jeg ønsker meg mer, men det er dyre ting, som altså bare pappa kan kjøpe. Men jeg ønsker meg mer ny mobil og speilreflekamera.
Hva ønsker du deg til jul?
Vet du hvor man får kjøpt en rosa rettetang til en grei pris?
Hva synes du om mine ønsker/noe mer jeg bør ta med som jeg ikke har kommet på?
Update: Listen er litt forandret, speilreflekskameraet måtte bort:(
Det ble visst for dyrt for pappa selvfølgelig, men jeg skjønner det. Speilreflekskamera er dyrt og dessuten har jeg fått mye av pappa i det siste, bare pakkekalenderen koster mye. Jeg får jo pakke hver dag, og det er 24 dager, noen dager får jeg dyrere gaver enn andre dager.

9 kommentarer:

Kristine sa...

håper du får alt du ønsker deg da <3
jeg ønkser meg mest av alt en mikrobølgeovn!

Renate sa...

Takk<3

Håper du får mikrobølgeovnen! :D

Silje sa...

Ja, det var det :)

Sjekket ut den som expert har? Jeg tror iallefall jeg får den til jul :D Falt for rosafargen, også kostet den bare 399 ^^

Linda sa...

Heihei.

Liker bloggen din.
Heng med i konkurransen min på bloggen min:D. Håper alt går bra med deg ?.

Johanne sa...

Jeg ønsker meg også hårføner :D

Anonym sa...

Jeg ønsker meg faktisk ikke noe annet enn gitar amp og penger (:

Anonym sa...

jeg ønsker meg klær, penger og en rosa scooter :p

Tuppene sa...

Jeg ønsker meg mest sånne småting egentlig. Treningsklær osv.. Kjedelige ønsker, men jeg kjøper som regel alt jeg vil ha, så da er det greit å ønske seg basic klær.

Malina sa...

Fin ønskeliste, er sånne ting jeg ønsker meg også. Enig med deg i at noen ting er det bare pappa man kan ønske seg å få det fra ;)