onsdag 10. desember 2008

Super-mega-max-tragisk!

Jeg vet bloggingen min har vært tragisk i det siste, og jeg er veldig lei for det. Jeg har vært enda verre til å svare på kommentarer, jeg lover; jeg skal gjøre det, jeg skal skjerpe meg. Jeg har ikke hatt noe lyst til å blogge og da synes jeg det er bedre å la være. Jeg er kjempe sliten for tiden og sovner alltid etter skolen og er sliten resten av kvelden, jeg ser fram til juleferie. Det skal bli så ufattelig, ubeskrivelig deilig!

Nå ser jeg frem til helg, jeg og pappa skal se på juletre, vi må være tidlig ute, ifølge pappa. Denne gangen skal jeg ikke ha på meg nye sko. Jeg har lært. Det er ikke særlig deilig å lete etter et juletre å hogge når man har gnagesår som man føler skal drepe deg!
Til helgen skal jeg og pappa ha bake dag på lørdag, det blir koselig. Og kanskje rekker vi en liten tur på Nordbyen, vi har ikke begynt¨på julegavene og enda verre; jeg har ikke kjøpt noe å ha på meg til julaften! Vi er alltid sent ute, ifjor var det så vidt vi ble ferdige med julegavene, på lillejulaften!

Bilde: Jeg har mange forskjellige bilder på denne dataen, og jeg syns dette var så søtt:)