fredag 5. desember 2008

Sliten av skolen!











Jeg kan ikke beskrive hvor deilig det er at det er helg. Jeg trenger det veldig nå føler jeg. Jeg er kjempe sliten. Dessuten har det snødd ustoppelig i hele dag, det gjør det fortsatt, du kan jo bare tenke deg hvor deilig det var å gå til og hjem fra skolen i dag.

Jeg lovet at jeg skulle svare på kommentarer i går, men jeg rakk ikke fordi jeg plutselig fant ut at jeg hadde en gitartest å øve på til i dag. Det var lurest å prioritere den, det gikk greit. Eneste kritikken jeg fikk var at jeg noen ganger stoppet opp før enkelte grep, jeg hadde altså ikke rytmen gjennom det jeg spilte. Jeg tror det var fordi jeg var kjempe nervøs, for hjemme klarte jeg det helt perfekt, med ingen stopp eller noe. Jeg øvde i mange timer, så det var litt irriterende.
Husker dere novella dere kanskje leste i et innlegg her for en stund siden? Den fikk jeg igjen i dag, det var høyst på tide. Det har vært surr om hvem lærer som skulle rette novellene i klassen vår, siden vi har hatt en del vikarer og sånt. Jeg fikk 5 og jeg er kjempe fornøyd egentlig, for han som rettet dem er streng på retting.
I morgen skal pappa feire bursdagen sin, så vi har mye å gjøre i dag. På søndag er det lysmesse i kirken. Og jeg som trodde jeg skulle ha en slappe av helg!


Bilde: Gaver jeg har fått i pakkekalenderen de to siste dagene!

3 kommentarer:

Malina sa...

Godt at det er helg ja :) Gratulerer med 5eren. Fine gaver!

Jorunn sa...

Helg er herlig det. Men nå er jeg litt klar for jobb igjen.. ;)

trolia sa...

den neglelakken har jeg og.
den er kul:)