fredag 26. desember 2008

My Christmas gifts

Jeg er mega fornøyd med gavene i år, jeg fikk mye jeg ønsket meg!


Bilde 1: Jeg fikk 2 rettetenger. Jeg har bestemt meg for å beholde begge. Jeg har bare prøvd en av dem, den rosa. Den var veldig bra, anbefaler den sterkt, den er billig også. 399,- det er billig i forhold til dem på 900, og den er kjempe bra! Pluss for at det ikke er barbie rosa farge på den.
Bilde 2: Sengeteppe i bunnen, men det søte sengesettet og det freshe lakenet må dessverre byttes, feil størrelse.
Bilde 3: Deilig flis jakke fra Bergans, jeg har på følelse at den vil bli brukt mye nå i vinter.
Bilde 4: Forskjellige småting. Den lilla toalettmappa er forresten fra Bjørn Borg.
Bilde 5: Litt uklart, men det er søtt armbånd:)

Og til slutt; Mobil, jeg har tatt bilder med mobilen til dette innlegget, så den får jeg ikke tatt bilde av. Men hvis dere lurer på hvordan den ser ut, se på innlegget under:) Jeg elsker mobilen. Selv om det ikke ser sånn ut her, har den bra kamera. Det er bare meg som ikke var helt stø på hånda, haha. Den har fin skjerm+++
Hva fikk du av gaver dette året?

1 kommentar:

Anonym sa...

Fine gaver ;D
Takk for tipset med rettetanga, for jeg har lenge villet kjøpe det. :) Men vet du hvilken butikk jeg kan få tak i den rosa? :- )