fredag 26. desember 2008

Ungdommen nå til dags er ikke lett å få med seg ut på tur.


Hvert år er det tradisjon å dra til Lauvesetra. Det er en hytte hvor alle som vil kan komme. Det kommer nisser dit og deler ut godteposer og man møter kjente man ikke har sett på et år, altså sist man var der. I dag trosset jeg tradisjonen til fordel for senga mi. Det er 2.juledag. Jeg sovna klokka fire på natten, det er kaldt ute og det som frister minst er å gå til en hytte langt ute i skogen, hvor jeg føler jeg bare går og går og aldri kommer frem. Da velger jeg heller den gode varmen senga mi og masse søvn. Verdt det? Så absolutt!

Og var det noen som lurte på hvor jeg var? Ja, utrolig nok. Og vet du hva pappa svarte? Bare sjekk overskriften.

Bilde: Gud så vakker jeg var for over et og et halvt år siden, haha. Klærne var det selvfølgelig heller ingenting å si på. Not true. Jeg er flau.

1 kommentar:

Irene sa...

Kan være enig i faren din, haha. Skjønner godt at du valgte å sove i stedet da :) Håper du hadde en flott jul :)