onsdag 3. desember 2008

I want juleferie!

Jeg er så lei av skolen for tiden. Nå lenger jeg etter juleferie og jeg synes det er idiotisk av lærerne å gi oss lekser de to siste ukene. Jeg har ikke mye lyst til å gjøre lekser nå, og jeg er kjempe sliten. Dessuten er jeg lei av alt tullet på skolen vår. Vi starter med et prosjekt og før vi får gjort det ferdig starter vi med et nytt. Nå skal vi begynne med et STORT prosjekt om Thorbjørn Egner, som vi skal bruke hele neste uke på. Det skal vises for foreldre, så for hele ungdomsskolen og en klasse fra barneskolen. Kan ikke si at jeg gleder meg så mye, og den største grunnen for det er at jeg har kjempe sceneskrekk! Kommer jeg ikke på lage kulisser som jeg krysset av på arket på skolen i dag, nekter jeg seriøst å være med. Jeg driter meg ikke ut foran så mange folk. Jeg er kanskje teit, men det er faktisk så ille.

Nok om den overidiotiske skolen fylt med fortståelse løse, sinte, kjedelige lærere. I dag har jeg gjort dette , for å få enda litt mer julestemning:
Det er første gangen jeg gjør dette og det ble vel mildt sagt mislykket, og jeg skulle hatt en boks til, men samme det, haha.

Det lukter ikke ordentlig jul hvis man ikke har appelsin med nelliker i! Jeg skulle egentlig ha de i en julebolle, men siden de står på loftet sammen med all den andre julepynten som ikke er tatt fram ennå, så måtte det bli sånn her fårløpig.

Jeg svarer på kommentarer i morgen, nå er jeg så trøtt at senga roper på meg! God natt, søtinger.

3 kommentarer:

Christine N sa...

Helt enig, jeg skjønner ikke hvorfor vi må gå på skolen de siste ukene nå, jeg vil bare ha ferie og jul og sove masse:P

Kristine sa...

AH apelsin med nellik er ordentlig julelukt <3

Silje sa...

Ah, skjønner deg utrolig godt! Har det helt på samme måte her. Tror ikke det er mulig å fatte seg på lærere ;o