mandag 1. desember 2008


Jeg har funnet frem nisselua mi, laster ned julesanger og venter på at jul i blåfjell skal begynne. Da skal jeg drikke julebrus. Nå har jeg ventet med det helt til 1.desember, og jeg er stolt av meg selv.
Har dere laget ferdig ønskelisten? Det har ikke jeg, men alle maser om at jeg skal bli ferdig så de kan få den. Jeg vet ikke hva jeg ønsker meg, hva ønsker dere dere? Jeg lager en ønskeliste til pappa og en annen til resten av familien, fordi pappa kjøper jo dyrere gaver enn de andre i familien gjør. Denne julen ønsker jeg meg mest ny mobil. Jeg fikk ny forrige jul også, men den mistet jeg i vannet i sommer, jeg er så smart!


12 kommentarer:

Malina sa...

Så søtt :) jeg så også blåfjell!

Anonym sa...

Jeg ønsker meg en massasjetime! Haha<3

Anonym sa...

Penger, og rosa scooter :D

Har adventskalender på bloggen min hvis du vil være med!:)

Jorunn sa...

Jeg vet ikke hva jeg ønsker meg.. Kjoler tror jeg!!! Hehe... elsker kjoler..

Camilla Didriksen sa...

Så søt nisse du er :) Jeg ønsker meg iPod touch :)

Irene sa...

Jul i blåfjell er bare herlig :D

Tuppene sa...

Jeg sitter og ser blåfjell nå:D

Kristine sa...

jeg ønsker meg mikrobølgeovn :D

Monica sa...

Åh, så koselig! Elsker jul. Jeg vet ikke hva jeg ønsker meg i år!

Monica sa...

Money money money! fin blogg ;)

Sandra sa...

Jeg ønsker meg slalomski ;)

Johanne sa...

Du er flink som klarte å vente!:D

Jeg ønsker meg undertøy, kamerastativ og kaffetrakter :D