fredag 26. desember 2008

Da Vincy'koden?


Nå har jeg akkurat sett på Da Vincy'koden(skrevet riktig?) sammen med pappa. Jeg har faktisk ikke sett den før, men den var veldig komplisert synes jeg. Vanskelig å forstå, med masse innviklete greier. Jeg ba pappa stoppe filmen noen ganger da, så han kunne forklare meg. Jeg forsto ingenting, men pappa hjalp meg, så jeg iallfall skjønte det viktigste. Alle bitene i puslespillet oppe i hodet mitt falt på plass i slutten av filmen, eller nesten alle, jeg har forsatt noen spørsmål. De skal jeg la ligge usvarlige så lenge, jeg er for trøtt til å tenke, nå skal jeg sove! Men en ting er sikkert, filmen var bra, og de har jammen fantasi de som har laget den!

Bilde: Nice øyenbryn jeg har på det bildet, må jeg si, haha.

3 kommentarer:

Tuppene sa...

En forstår ting mye bedre hvis man leser boka. Er endel småting de har utelatt i filmen som kanskje gjør historien lettere å forstå:) (Og det er "Da Vinci";))

Anonym sa...

hehe, jeg og bruker å ende opp med føttene på puta:P

DirtyJulie sa...

den filmen så jeg faktisk å går, enig at den kan være litt innviklet, stakkars onkelen min datt helt av:p men som frk tetlie sier, så er det litt lettere om man har lest boken:)