fredag 26. desember 2008

Weird?


Bloggingen min er rar. Nå er klokken for lengst passert tre på natten. Jeg er kjempe trøtt, men da finner jeg ut at jeg vil blogge. Noen dager har jeg overhodet ikke lyst til å blogge, mest fordi fantasien ikke er til stede. Andre dager finner jeg på mange ideer til blogginnlegg, men glemmer dem fort igjen, fordi de som regel kommer enten når jeg skal sove eller når jeg ikke har en notisblokk i nærheten.

Jeg blogget nok mer før, men da var det så mye lettere. Da hadde jeg bærbar PC, men den sa takk for seg og slo seg, sånn plutselig og helt uten grunn, etter min mening. Poenget er at da sto den på bordet mitt hele dagen og siden jeg ligger i sengen når jeg ser på TV og sånt, var det bare å sette PC'en på fanget å blogge. Nå må jeg bruke en stasjonær PC, det er mye mer stress enn en bærbar.


Vil du at jeg skal blogge oftere?
Hva vil du lese om?
Har du tips til hva jeg kan gjøre når fantasien min har dratt på ferie?

PS: Dette skrev jeg i natt, i den store notisboka mi, også skrev jeg det inn her nå. Sånn at dere ikke lurer på hvorfor klokkeslettet ikke stemmer med hva jeg skriver er og hva som står helt unnerst på innlegget:)

Ingen kommentarer: