torsdag 11. desember 2008

Do I get lucky if I get a 6?


Tross i at jeg har trynet 2 ganger i dag på den glatte isen, synes jeg at jeg har vært ganske heldig. Jeg har vært på nordbyen og kjøpt en ring jeg har forelsket meg i, ikke at den var så utrolig spesiell, men jeg elsker den. Jeg kjøpte meg også en svart, lang cardigan med gullknapper fra Cubus. Den kostet egentlig 299,-, men det var 30% salg på alle klær i butikken i dag. Jeg har hatt flaks i dag, for det var tilfeldig at jeg dro på Nordbyen, akkurat i dag. Kanskje det var 6'eren på norsk tentamen min som jeg fikk tilbake i dag som gjorde meg heldig og fyllt med flaks? Kanskje jeg skal kjøpe meg et flax lodd? Hvem vet, kanskje jeg ender opp med 1 million kroner?

Nei, jeg får holde meg til virkeligheten. Men den 6'eren gjorde meg lykkelig iallfall!

Bilde: Jeg har glemt å lade opp batteriene til kameraet mitt, så jeg må vente til i morgen for å vise hva jeg kjøpte. I mellomtiden ser dere ringen i hvert fall, litt uklart.

11 kommentarer:

Tine Carita sa...

Fin header du har :-D

Tine Carita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tine Carita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Jorunn sa...

Har du trynt 2 ganger?? Så kjedelig...
Jeg har enda ikke gått på ræv.. Takk og lov.. Satser på at jeg holder meg på beina litt til... (Bank i bordet)

Silje sa...

sv: Bare hyggelig :D Ja, anbefaler å teste det ut, men et tips er å ha ullongs under når det er kaldt ^^
Huff, hørtes ikke artig ut å tryne to ganger :s Har bare trynt en gang i vinter og da var jeg heldigvis alene og det var mørkt ;)

Anonym sa...

Gratulerer med 6'eren<3

Camilla Didriksen sa...

Gratulerer med toppkarakter :D

Malina sa...

Gratulerer med 6! :) ringen så veldig fin ut

Tuppene sa...

Ringen så jo kjempefin ut! Jeg var også innom cubus når det var 30% (på oSlo city), men hadde verken penger eller tid til å kjøpe noe:(

Irene sa...

Tryne på isen er ikke bra. Har selv gjort det noen ganger x) Tingene hørtes fine ut!

Monica sa...

gratulerer med 6'ern !