fredag 19. desember 2008

Gratulere med 14-års dagen, Mariell<3


DET ER JULEFERIE! HERLIG, HERLIG, HERLIG:D

Jeg bloggingen min har gått til ******* i det siste, men jeg får ikke lagt inn bilder fra kameraet mitt, over på datan. Jeg er så lei av det kameraet! Jeg synes det ikke er noe gøy med innlegg uten bilder, men jeg skal forsåke å blogge uansett, nå har jeg mer tid også, det er tross alt juleferie. Det er så deilig, jeg har ventet lenge på den.

Karakterarket mitt var greit. Jeg har et snitt på nesten 4,7. Uten mat og helse karakteren, som vi får i løpet av januar. Men jeg fikk en 6'er, i Spansk:)

Bilde: Jeg gleder meg sykt til å få denne mobilen til jul. Nå har jeg hatt en super-gammel Sony Ericcson mobil som pappa hadde før han fikk ny. Etter at jeg klarte å miste min som jeg fikk til jul i fjor, i vannet i sommer.
Hva synes du om mobilen som jeg skal få?

12 kommentarer:

Malina sa...

Så gode karakterer du har da! ;) mobilen ser veldig fin ut ;p

Renate sa...

Takk og takk! :D

Karoline sa...

Mobilen så bra ut<3

Tuppene sa...

Syns mobilen var fin jeg. Skal også ha meg en ny en i nærmeste fremtid, men er så usikker på hvilken jeg skal kjøpe!

Anonym sa...

Heldig:)

Irene sa...

Gratulerer med karakterene :)
Og gartulerer til venninna di!
Har ikke hatt den mobilen, men den ser bra ut. Bedre enn den jeg skal få hvertfall x)

Kristine sa...

jeg hadde 4,7 i snitt da jeg gikk ut av ungdomsskolen jeg, hihi.

kjempefin mobil <3

Linda sa...

Mobilen ser bra ut den :-)

Emelie sa...

Hyggelig å høre Renate=D
Jeg syns den mobilen var kjempe fin jeg<3

Jorunn sa...

Mobilen så kjempe flott ut!

Du må nyte ferien og kose deg masse!

aninegunstrøm sa...

den mobilen har jeg hatt, og bortsett fra at jeg klarte å ødelegge den så er den bra :-)

Camilla Didriksen sa...

Jeg synes den mobilen ser bra ut jeg :)