lørdag 30. august 2008

B-menneske og for lite penger

Jeg våknet for over en time siden og det ligner ikke meg! Jeg er 100% B-menneske, men kan jo ha noe med at jeg sovna før klokka var ett i går, noe som egentlig er 3-4timer tidligere leggetid enn vanlig i helgene.
Dagens planer er jeg ikke sikker på, jeg har veldig lyst til å dra på Nordbyen og shoppe, men siden lommeboken min bare har et par kronestykker i seg for tiden, så blir vel det litt vanskelig.
Jeg kunne ønske jeg var rik! Jeg er jo bare 14 år, så penger er ikke noe av det jeg har mest av og jobber gjør jeg heller ikke. 840kr er faktisk alt jeg har av penger i måneden, noe som er alt for lite når det gjelder meg.Jeg kan bruke opp alt sammen på en dag og fortsatt er det tusen mer ting jeg har lyst til å kjøpe. Jeg kunne ønske jeg hadde mer penger, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få det, noen som vet?


Åh, jeg kunne ønske de pengene var mine<3

2 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Jeg er ett skikkelig b-menneske, haha! Stod opp for en time siden, yay!

Renate sa...

Haha, det pleier jeg også! ;-)