lørdag 30. august 2008

Mine hudprodukter

Her er hudproduktene jeg bruker;) Ser det her vanskelig ut?
Det er ikke så mye og det er faktisk alt du trenger. Nå kunne jeg gjort mer ut av det, men hvorfor gjøre ting vanskelig? :-)


Husker ikke hvor helt hvor mye det her kosta, men dagkremen koster iallfall 46,- og er fra vaseline intensive care. Den "runde flasken" er rens jeg bruker hver morgen og kveld(eller prøver, er ikke alltid jeg orker eller har tid) og den koster noe rundt 60,- eller noe sånt og den er også fra vaselig intensive care. Den runde, røde boksen vet sikkert alle hva er, body butter fra The Body Shop, og den kostet 129?
Og sist men ikke minst den lille flasken som er peeling krem, den er fra Nivea visage og koster noe rundt 50,-

(Jeg vet at det er veldig dårlig kvalitet på bilde, men kameraet mitt er ikke av det beste slaget)

Ingen kommentarer: