lørdag 30. august 2008

Superglad vs. supersur

Nå er jeg både superglad og supersur.
Jeg er superglad for pengene jeg trodde jeg ikke fikk før i morgen, fikk jeg i dag:D
Så da ble det shopping på meg på Nordbyen i dag likevel og jeg fant en del, men kunne bare kjøpe noe av det, som alltid. Jeg klarte igjen å nesten bruke opp alle pengene mine, alt som er igjen er 100kr. Men penger går utrolig fort og 800kr er faktisk ikke så mye. Nå må jeg vente en hel måned til før jeg får mer penger, men jeg fikk meg jo noen fine ting da.

Men det er ikke det at jeg ikke har mer penger igjen som gjør meg supersur, det er det forkjølelsen min som sørger for.Jeg har nemlig blitt verre og det er overhodet ikke noe morsomt! Jeg gidder ikke å forklare, for jeg vet ikke hvordan, det er vanskelig.Men alle har vel hatt en forkjølelser en gang og vet hva det innebærer.

Så superglad vs. supersur, hvem vinner?
Jeg sier det blir uavgjort!


Stripete,lang cardigan fra Bik Bok 299,-
Lang, svart topp fra Vero Moda 159,-
Langt kjede fra H&M 59,50,-
Svarte lusespenner fra H&M 19,50,-

Bildet ble ikke så bra, for jeg måtte klippe bort en del av bildet da jeg la merke til at fjernkontrollen og noen andre ting ble med på bildet, haha.
Og så må jeg bare legge til at det ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilde og mye finere ut på ;-)

Ingen kommentarer: