tirsdag 11. november 2008

Aldri la gutter kødde uten å få igjen for det!


Har du noen gang opplevd at en gutt har vært slem mot en av dine nærmeste? Jenta begynte å like han også avslår han? Det har jeg opplevd med en av mine nærmeste, uten at jeg vil gå nærmere inn på det. I tillegg er han frekk i kjeften så det holder. Jeg lar ikke noen gjøre slik med folk jeg er glad i, han skal få igjen! Er dere enige med meg? Til helga skal han få det han fortjener, vi har ikke tenkt til å banke han opp altså, sånn at ingen tror det, haha.


Når det er sagt, så kan jeg jo si at jeg har fått min første dråligste karakter på hele mitt ungsomskoleopphold i dag. Jeg fikk 3+ på musikk prøven, eller med plussen i parantes. Prøven var vanskelig. Jeg bryr meg ikke, jeg må da få en dårlig karakter uten at det er krise. Jeg er sliten av skolen for tiden!


Nå ser jeg fram til helga, det kommer til å bli gøy. Jeg skal på Karpe Diem konsert på sliperiet på fredag og så blir det bowling etterpå. Det er lenge siden det har skjedd noe spesielt i helga nå, så det blir nok bra.


I dag var jeg hos reguleringstannlegen, ja jeg har regulering. Bare nede nå da, lenge siden jeg tok av den oppe, heldigvis. Hun spurteom jeg ville ha strikk eller bare en tynn ståltråd. Jeg tok selvfølgelig strikk, sa kan jeg få farge, må man ha regulering må det iallfall være noe gøy ved det. Da brøyt reguleringstannlegen ut: "Da tar vi regnbuens farge!" Jeg sa ja, selv om jeg pleier å få velge hvem farger jeg selv vil ha. Men jeg tenkte det kunne bli tøft. haha. Etter jeg sa okei, ropte hun på en av assistent damene sine og sa: "Hurra, jeg fikk til regnbuen igjen,haha!"

Nå skal jeg skrive ferdig en novelle i norsken jeg er godt i gang med, vi blogges!


Bilde: Min bestekusine!

12 kommentarer:

Sandra sa...

Herregud, så fint hår du har!! <3

Christine N sa...

jo, du har all rett til å ta igjen. haha, det med tannlegen, sykt bra:P
lykke til videre med novellen da:)

Renate sa...

Sandra: Bare det hadde vært mitt, det er kusina mi, hehe<3

Christine N: Bra du er enig. Haha, jeg vet;p Takk:)

Stine Elisabeth sa...

Fikk en sånn "John Tucker must die"-følelse av dette, men dere kan selvfølgelig ikke la han slippe unna med slik oppførsel! :))

Sandra sa...

Åja :P Hehe!
Da har kusinen din kjempe fint hår!! (:

Margrete sa...

helt enig med deg!

Mira sa...

Kusinen din er kjempesøt.

Tuppene sa...

Såklart må dere ta igjen:) Ble veldig nysgjerrig på hva dere skulle gjøre jeg nå da:P

Renate sa...

Stine Elisabeth: Hehe, ja det kan være litt av det samme. Langt unna, men noe av det samme, hehe. :)

Sandra: hehe, ja det har hu!;p

Margrete: Det er bra!

Mira: Jeg vet:)

Frktetlie: Bra du også er enig i det. Haha, kanskje jeg forteller det til helga:)

Sandra sa...

Så bra (:
Gleder meg kjempe masse!

Renate sa...

Jeg også!:)

Hilde Christina sa...

Hevn er en stygg ting... Og det gir i bunn og grunn ingenting tilbake... Men herreguud så gøy det er :D