torsdag 20. november 2008

Jeg gleder meg til jul!

Nå har jeg akkurat våknet, jeg sovnet nemlig når jeg kom hjem fra skolen. Og det er så typisk at mens man sover, da er det mange som ringer og skal ha tak i deg! Det er irriterende, særlig når man ikke gidder å ta den også ringer personen om og om igjen. ÅHH...!!

Jeg gleder meg mer og mer til desember nå og til jul. Jeg gleder meg til pakkekalendere og i år er det Blåfjell på barne-tv, det har jeg ventet på lenge, det er best. Man er aldri for liten å se på barne-tv i desember spør du meg. Jeg gleder meg til skolefri, kjøpe juletre(rett og slett fordi jeg og pappa gjør mer enn å gå på Rema 1000), julehandel og bare stemningen rundt juletiden. Julegavehandlinger burde jeg også begynne på. Er det mange som har begynt på den eller til og med er ferdig?

Apropos pakke kalenderen jeg har nevnt litt lengre oppe. Jeg må sette opp forslag til små pakker pappa kan kjøpe til den. Jeg har noen forslag, men jeg trenger fler, noen som har noen ideer? Alt mulig rart, bare det ikke er så dyrt, det skal jo bli 24 og da kan man ikke ha to hundre kroner på hver pakke.

Da jeg var liten trodde jeg faktisk på julenissen, og jeg ble kjempe skuffa da jeg våknet og så at pappa hang pakke på kalenderen min og på julaften fant jeg ut at julenissen var farfar. Jeg ble mildt sagt veldig skuffet!

Kusina mi i sommer. Jeg fant filmen i dag, hu er nydelig. Jeg har ikke sett henne på lenge siden hun bor i Oslo, så jeg savna hun veldig når jeg så filmen. Hun er så nydelig!

11 kommentarer:

Malina sa...

Så søt hun var :) jeg er langt fra ferdig med julegavene, men har handlet 3 stykker!

Christine N sa...

Kjolen er fra asos.com. Kusinen din var kjempesøt da:)

Tuppene sa...

Utrolig søt kusine:)

Iben sa...

Jeg gleder meg også masse til jul!
Men det er så lenge til at jeg vil stenge det ute helt til 1. desember!

Sandra sa...

Jeg gleder meg også til jul!! :D
Så søt video (:

Camilla Didriksen sa...

Nemmen så søt :) Gjett om jeg gleder meg til jul! :D

Ida Ellingsen sa...

Jeg er ferdig med alle julegavene! Det er virkelig deilig. Til alle vennene, mamma og pappa, søskene, svigerbrødrene og tantebarna =) Hehe

Silje sa...

Takk! Ja det er virkelig sant :)
Gleder meg også til jul, blånisser og julekalender! hihi ;)

Irene sa...

Søt jente ^^
Jeg gleder meg også til jul :)

Jorunn sa...

Det blir herlig med jul ja! Gleder meg jeg også... Skal bli så deilig!

Linda sa...

Du er ikke den eneste som gleder deg til jul! :-)