søndag 2. november 2008

Ny favoritt parfyme


Uff, jeg vet at bloggingen min har vært tragisk i det siste, men det har skjedd så mye.

Denne helgen har gått kjempe fort, det gjør egentlig alle helger, men denne gikk ekstra fort siden den har vært så koselig. Kusina mi Marita har sovet hos meg, vi har vært alene hjemme siden pappa har vært i København. Var vi ikke snille som vasket og ryddet hele leiligheten?

Dere husker sikkert at jeg hadde litt problemer med å finne ut hva pappa skulle kjøpe til meg i København. Jeg ble kjempe fornøyd med det jeg fikk, parfymen Fantasy fra Britney Spears, den lukter utrolig godt! Pluss masse godteri da:D

5 kommentarer:

Silje sa...

Enig med deg at helgene går fort! :) Det der er faktisk min favorittparfyme også. Har brukt den nesten hver dag i et år ^^

Stine sa...

Åh, den parfymen hadde jeg får et år siden elns, sykt god, men det tar ikke lang tid før jeg som regel må finne meg en ny, men den dær er absolutt en av de beste jeg har brukt ;-D

Camilla Didriksen sa...

Den parfymen er utrolig god! :)

Johanne sa...

Herlig med ny parfyme, kjøpte meg netopp Hugo Boss - Femme jeg! Den er kjempegod!

Tuppene sa...

Takk for parfymetips- den skal jeg sjekke ut:)