mandag 24. november 2008

Dårlig blogging, igjen!


Jeg beklager at jeg ikke blogget i går som jeg lovet, men det ble forandringer i planene, istedenfor å sove hjemme sov jeg på Trudvang med kusina mi. Det er en gjestegård og netter var nede. Jeg lover å komme med oppdateringer og bilder så snart jeg får tid. Nå skal jeg gå å møte kusina mi i kulda og vi skal sove på Trudvang igjen. Kanskje jeg blogger senere i dag, det blir det spøkelsene på Trudvang som bestemmer. Det spøker der og det er sant, ja jeg tror på sånt, men jeg mener det! Det har til og med blitt gitt ut en egen bok om Trudvang, den har nemlig en lang historie fra lang tid tilbake. Det har brent ned og bygget opp igjen, vært barnehjem og et hjem for både nervøse og tuberkolose trengende barn. Det har skjedd mye der, med mishandlinger og en gutt har blitt murt levende inne der. Det er skremmende å tenke på. Dessuten har ansatte som har jobbet der mange skumle og uforklarlige hendelser som har hendt dem. Kanskje jeg lager et eget innlegg om Trudvang når jeg får tid, hvis dere vil selvfølgelig.

3 kommentarer:

Margrete sa...

må ikke slutte å blogge:P

Anonym sa...

Off, så skummelt! :S

Sandra sa...

Gud, så skummelt! Tror på sånt jeg også. Hadde aldri sovet der :P