mandag 10. november 2008

Top Model og nye sko

Nå har jeg akkurat sett på Top Model. Jeg glemte helt at det var mandag i dag, så jeg fikk ikke med meg den første halvdelen, men den siste var jo viktigst. Marita delte ikke Top mailen med de andre og det irriterte meg skikkelig. Det er en konkurranse og man er jo ikke der for å få venner som hun sa, men Top mailen skal man alltid dele da!
Neste mandag er det photoshoot som er inspirert av sex og singelliv og jeg ble kjempe glad når jeg hørte det. Jeg elsker sex og singelliv. Jeg gleder meg til neste episode av Top model.

Jeg bestilte nye sko istad, fra ellos. Jeg vet at mange hater de og noen elsker de. Jeg liker de, men jeg skal kjøpe et par vintersko til, siden disse ikke passer seg i slaps. Dessuten var de kjempe billige. 249,-

Nå skal jeg ta en varm dusj og se på sex og singelliv, det beste!

14 kommentarer:

Mira sa...

Det som er bra at de skoene ikke er laget av dyr, det er derimot Uggs ;(

Sandra sa...

Så fine sko!! (:

Renate sa...

Mira: Ja, jeg vet ;(

Sandra: Takk :D

Anonym sa...

Har nettopp bestilt meg sånne sko! :D

Sandra sa...

Hehe, bra jeg ikke er den eneste som suger i å spare! (:

Marita sa...

Sex og singelliv er best! enig der :-)

Renate sa...

Silje: :D Tipper at du også gleder deg til å få de ;p

Sandra: Hehe! ;p

Marita: Sex og singelliv er absolutt best! Bra du er enig:)

Anonym sa...

Ja, det gjør jeg! :)
Gleder meg også til jul ^^ hihi.

Renate sa...

Juletiden er så herlig! :)

Malina sa...

Jeg liker de :) har et par lignende selv.

Sandra sa...

Takk for det! (:

Lykke li sa...

Har kjøpt nesten make sko idag :)
Sykt digg å gå i :D

Renate sa...

Malina: Bra at du likte dem da, hehe:)

Sandra: Bare hyggelig:)

Erika a.: Du er heldig, jeg må vente jeg, hehe. Ja, det er det!:D

Hilde Christina sa...

Jeg vil ha sånne!!! Elsker tøffelstøvler.