mandag 3. november 2008

BCG!

Den sprøyta tok jeg i dag. Jeg hadde egentlig ikke noen tanker om den på forhånd. Jeg pleier alltid å grue meg til slike ting, men av en rar grunn gjorde jeg ikke det denne gangen. Det svei litt når væska kom inn i huden, og veldig kjempe mye i et halvt minutt etter at nåla var ute, men jeg overlevde. Nå får jeg i hvert fall ikke tuberkolose!

De siste fire timene hadde vi norsk skriveøkt, noe som gikk veldig dårlig. For det første byttet jeg tema mange ganger, men problemet var at jeg ikke visste hva jeg skulle skrive. "Rullegardina mi var nede"! Men samfunnsfagprøva (5/6) og engelsk gloseprøva(6) muntret meg opp litt, selv om jeg hadde et par irriterende slurvefeil på samfunnsfagprøva som gjorde at jeg kunne fått 6!

Nå skal jeg svare på kommentarer og lese blogger mens jeg spiser risgrøt-nam! Etterpå må jeg komme igang med leksene, jeg vil ikke henge så etter som i forrige uke.
Bilde av meg og Marita fra Lørdag. frk. BH-viser og frk. liker å vise halve ansiktet sitt, haha!

9 kommentarer:

Malina sa...

Søtt bilde :) husker da jeg tok den sprøyta hehe

Anonym sa...

Så søt bilde ^^

Renate sa...

Malina: Takk:) hehe.

Karoline: ): Takk:-)

Karoline sa...

Bra at det gikk bra å ta sprøyten da..<3

Renate sa...

Ja <3

Tuppene sa...

Med oss var det så mange som sa at den var sååå vond, så etter å ha fått sånn peptalk i et par timer først så ble jo sprøyta bare piece of cake!:)

Renate sa...

hehe, derfor jeg tok den først, så alle andre ikke skulle skremme oss å si at den var vond når den egentlig ikke er det:)

Stine sa...

Søtt bilde :))
Husker BCG'en jah, alle ble ble dramatisk av seg og latet som dem besvimte for oppmerksomhet, heh. Det var tider det !

Renate sa...

Takk:))

Hehe, som nevnt tidligere var det akkurat derfor jeg ville ta den først, så jeg ikke skulle blir skremt av de andre i klassen, nærmere bestemt guttene! haha ;p