søndag 16. november 2008

Spakveld

I dag har jeg hatt hjemme spa, det trengte jeg virkelig og det var kjempe deilig. Jeg har tatt hårkur, ansiktsmaske, body scrub, ansikts scrub, lakket neglene, nappa øyenbryna og smørt meg inn med selvbruning som jeg trengte veldig. Jeg tror aldri huden min har vært så myk og glatt før, haha.

Jeg brukte artikkelen i det nyeste Girls bladet, det kan hende jeg skriver det i et innlegg en dag til uken, hvis jeg får tid. Det er ikke gjort på 5 minutter, for det er mye å skrive!

I morgen er det mandag. Jeg gruer meg til skolen, som vanlig og jeg gleder meg til Top Model og Sex og Singelliv, det har jeg gjort hele uken.

Til uken skal uggsene mine også komme, dersom Ellos holder det de lover at de man bestiller skal komme om 8-10 dager. Så da er det vel bare å vente og se. Er det noen som har bestil fra Ellos? Har dere fått det til tiden de har lovet eller ikke?

Jeg har skaffet meg Paint.net, som er et redigeringsprogram, jeg er amatør, men jeg har redigert tre bilder i dag, disse:

Jeg vet speilet er møkkete. Det var det første jeg redigerte.



Kusina mi, Marita.


Meg i fjor sommer, jeg holder en kanin for dere som lurer, haha.

15 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Hjemmespa er herlig :) Tror jeg skal ta det en dag i uken, trenger litt avslapping når jeg har 4 store prøver foran meg!

miriam.jakobsen sa...

hehe, sant nok :)

Fritt Vilt er ikke sånn WOW bra liksom. Men den funker. Er ikke skummel på noen slags måte, men det er en skvette film. Var slik at hele salen hylte osv når det kom til visse punkter! :)

Krii sa...

hjemmespa er skikkelig deilig:) Man føler seg så "ny" og "frisk" etterpå:)

Har bestilt til fra ellos når jeg var mindre.. men det er lenge siden nå. Det kom alltid til tida !:))

Anonym sa...

Har bestilt masse fra Ellos, og pleier å få det innen den tiden de har lovet ja<3

Irene sa...

så fine bilder da :D

Emelie sa...

Er deilig med hjemmespa:D Så fine bilder ^^

Sandra sa...

Hjemmespa er digg! Så søte bilder (:

Anonym sa...

Hjemmespa er deilig :)
Synes du fikk til bildene veldig bra jeg. :- ))

MTH sa...

Top Model i dag!:D
Pene bilder!

Fin blogg;)

Anonym sa...

Lord, hørtes digg ut med spa!<3

Margrete sa...

ååå,SPA?! mmmm!!

Christine N sa...

Så digg med hjemmespa! det er sånn jeg gjerne skulle gjort av og til, men som jeg aldri får gjort. Bildene var kule da:)

Tuppene sa...

Kjempefine bilder:)

Malina sa...

Å, det hørtes godt ut :) fine bilder!

Ida Ellingsen sa...

Hjemmespa hørtes deilig ut! Kunne du ha skrevet over det som sto i Girls? :) Hadde vært supert.