lørdag 8. november 2008

Dårlig Sandefjords shopping

Jeg ble skuffet over Sandefjord i går. Det var egentlig dårlig. Jeg hadde høy forhåpning til Gina Tricot, som også skuffet meg. Dette var det jeg kjøpte i så fall:
Dette store,deilige skjerfet skal varme meg i vinter! Jeg kjøpte perleøredobber og et kjede som man kan ha bilde inni også, men det var umulig å ta bilder av det uten at det ble dosete og lyst. Bildene vi har inni står på toppen, jeg fikk ikke dratt det nedover, så jeg måtte la det stå på toppen.

Nå ser jeg og Marita på Skomaker Andersen. Jeg husker jeg elsket det før når jeg var mindre, jeg pleide å se på det hver dag, hele året, man kan si at mamma og pappa ble passe lei.haha.

Gled dere til senere, da skal jeg skrive om hvordan jeg lager taco. Jeg og Marita lagde taco i dag og tenkte jeg kunne skrive om og ta bilder av det.

2 kommentarer:

Karoline sa...

Skjerfet så utrolig digg ut da<3

Renate sa...

Det er det også<3