fredag 7. november 2008

Regn, regn gå din vei, sol, sol kom til meg!

Som dere sikkert har forstått av overskriften regner det, og det er veldig grått ute. Men det hindrer ikke shoppingen min i Sandefjord med Marita, jeg har gledet meg hele uken.

Vi sluttet ti minutter tidligere på skolen i dag og det var en kjempe deilig start på helgen. Selv om det bare er ti minutter, betyr det mye på skolen, for der går tiden ekstraaa... sakte.

Nå har jeg ryddet litt på rommet mitt som jeg alltid klarer å rote til på morgenen når jeg skal til skolen. Jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg og når jeg endelig har gjort det er hele gulvet og senga full av klær.

Nå må jeg ordne meg, pappa henter meg nemlig klokken tre. Vi blogges senere, da legger jeg inn bilder av det jeg har kjøpt også. Meni mellomtiden legger jeg inn noen bilder fra skolen i dag.
















Bilde 1: Mariell tegna meg på snowboard:D
Bilde 2: Hører med til første bilde.
Bilde 3: Jeg tegna.
Bilde 4: Mariell tegna meg, sjekk det søte hun har skrivd på sida.
Bilde 5: Fra naturfagen.
Bilde 6: Fra naturfagen.

11 kommentarer:

Sandra sa...

Så gøy! Jeg og skal shoppe!!

Renate sa...

Det er supergøy! :D

Malina sa...

Så koselige bilder :D

Tuppene sa...

Så koselige tegninger da:)

Camilla Didriksen sa...

Jeg hater sånne forsøk, hahaha, husker det godt fra ungdomsskolen!

Karoline sa...

det er koselig å tegne på pulten :D
Føler at jeg ikke kan det lenger, siden jeg har begynt på universitetet (A)

Renate sa...

Malina: Takk:D

Frktetlie: Takk:)

Camilla: Ja, jeg også. Men fargne var litt morsomme, haha:)

Karoline: Ja:D haha;A Det er ikke så lenge vi kan ha der om gangen da, for læreren kommer alltid å sier at vi må viske det bort, haha.

Christine N sa...

Alltid deilig å slutte litt tidligere fra skolen, uansett om det bare er 10 min:P Jeg hatet å gjøre sånne forsøk, for da var det alltid en lang rapport som måtte skrives etterpå.

Renate sa...

Ja, det er det;p Derfor jeg hater slike forsøk også.

Karoline sa...

Mange fine tegninger gitt<3

Renate sa...

Takk<3