lørdag 15. november 2008

Karpe Diem konsert


Jeg er helt slått ut av konserten i går. Jeg har ikke orket å gjøre noen ting og er kjempe trøtt og sliten. Jeg er støl og har veldig vondt i bena. Men det var absolutt verdt det! Det er den beste og morsomste konserten jeg noen gang har vært på, eller av de få jeg har vært på. Det var fullt, og så og si alle ungdommene i Larvik var der. Det var bra at det bare kostet 100 kroner. Og så for første gang fikk jeg sånn armebånd rundt handa, haha.

Konserten var 1 time forsinket, det var litt kjedelig. Men jeg trodde aldri den skulle være så bra. Både Sirius og DVD var der, for den som ikke vet hvem de er, rapper de. De bor også i Larvik. De lagde bra stemning med kjempe bra sanger og jeg tror alle fikk et lite adrenalinkick.

Men da Karpe Diem kom ut med Stjerner som åpningssang tok det av. Alle skreik og var helt med med hender i været. Det ble ekstra bra da Karpe sa at Larvik var yndlingsbyen dems og det var heller ikke noe de bare sa, ifølge dem. De sa at selvfølgelig måtte de komme en tur til Larvik.

Jeg sto nesten helt forrerst, det er det beste. Men jeg må si det tok veldig på beina etterhvert, da konserten var over tre og en halv time etterpå og vi skulle gå ut klarte jeg nesten ikke å røre på beina og i tillegg måtte vi gå helt hjem, som tar rundt 30 minutter, men vi brukte sikkert lengre tid med tempoet vårt. Da vi kom hjem bestilte vi mat fra Egins Kebab, som skulle komme på døra vår etter en kvarter, men som tok en time.

Jeg fikk dessverre ikke tatt noen bilder, jeg prøvde, men med mitt dårlige mobilkamera kan man si at det ble heller dårlig. Jeg filmet, men jeg har ikke sett på de, så sliten har jeg vært. Kanskje jeg legger dem inn senere en gang, hvis jeg klarer. Jeg har nemlig aldri lagt inn en film.

10 kommentarer:

Sandra sa...

Takk for det! (:
Så bra du koste deg da!

miriam.jakobsen sa...

Å så kult! :) misunner deg litt, kunne godt tenkt meg å vært å sett Karpe Diem :D jeg har sett Erik å Kriss jeg :D

Renate sa...

Ja, det var megakult! hehe:) Jeg misunner deg, siden du har sett Erik og Kriss! Dem vil jeg veldig gjerne se:D

Stine sa...

Ååh, har så sykt lyst til å dra på konsert med Karpe Diem.
Får håpe det skjer i nærmeste framtid ;-)

miriam.jakobsen sa...

hehe :) det er koselig.

ja, alltid gøy å shoppe, bare man har penger egentlig :) er skikkelig lenge siden jeg å har laget smykker, men nå fikk jeg lyst siden jeg fikk kjøpt så masse nye perler :D

Anonym sa...

Så utrolig bra at du koste deg<3

Irene sa...

kjekt med konsert :D

Lykke li sa...

Så kjekt ! Elsker å gå på konserter å bare ta helt av ! :) Det er en utrolig herlig følelse, har hatt det på samme måte som deg en del ganger :) Er veldig konsert menneske !

Renate sa...

Ja, jeg også. Da vet du hvordan det var, hehe:) Jeg også egentlig, men jeg drar ikke så ofte på konsert siden det er sjelden noen bra i Larvik, som koster 100 kroner, som denne, hehe:)

Renate Nilsen sa...

Broren min kjenner DVD:-)