onsdag 19. november 2008

I put new shoes on....


De passet perfekt! Eller kanskje litt for store, men bare et par cm eller noe, da får jeg jo plass til en tjukkere sokk i, nå har jeg bare en tynn ankelsokk. Dessuten skal jeg ha såler i også, sålene er tynne og man får litt vondt i hælen når man går med de, men de var tross alt billige, jeg elsker de og de er kjempe varme! Skoa er litt mørkere enn på bilde. Størrelser kan være forskjellig fra sko til sko, men kjøp den størrelsen du vanligvis bruker.

(De kan virke litt posete, men det er bare på grunn av sånn jeg sitter med bena:)

13 kommentarer:

Margrete sa...

jeg har et par i svart! de er såå gode:)

Renate sa...

Ja, det er de! :)

Ida Ellingsen sa...

De var kjempefin!
Hva betalte du for de? Og er de store for størrelsen eller normale?

Christine N sa...

Så digge de så ut, blir sikkert deilig å gå med de ute nå når det er kaldt ute:)

Malina sa...

Så koselig, de så varme ut :)

Silje sa...

Har også de der, bare i svart :) syns de er kjempe deilige, men kunne vært litt strammere rundt foten, så de ikke blir så slarkete. Leggings under og tjukke sokker hjelper ^^

Sandra sa...

Jeg klarer ikke å vente med julebrus til desember :P Så fine skoene var! ;)

Kristine sa...

kjempefine sko da :-)

du får lov til å kjøpe den svarte friis & company vesken jeg har i salgsbloggen min btw, har ikke fått noen bud på noen av dem ennå så :-)

Stine Elisabeth sa...

uggs ja. tenkte jeg skulle kjøpe meg sorte ;>

Anonym sa...

Nydelige<3

Irene sa...

Fine, selv om jeg ikke er fan av uggs(?) :)

Iben sa...

Hei hei jeg heter Iben og jeg vil reklamere litt for bloggen min, jeg er veldig slem (fordi ja, alle hater reklame).
Men jeg trenger flere lesere... Så jeg vil fortelle litt om hva du kan finne på min blogg:
Bilder av meg og livet mitt, tekster om kjærlighet, selvtillit, sex, dype tanker og funderinger, hvordan livet er, tips til hvordan man kan få det bedre og mye mer. Jeg skriver mye dype innlegg om følelser, liv, sorg, kjærlighet o.s.v
Håper du tar en titt innom bloggen min og gir den en sjanse:)

Anonym sa...

jeg har såå lyst på sånne!! de ser så gode ut! :)