onsdag 26. november 2008

Down Town

Jeg har vært dårlig til å blogge de siste dagene, men jeg har hatt mye å gjøre og jeg har ikke vært hjemme heller. Nå har jeg fri til klokka fire før jeg skal til kirken på konf.møte.



Da jeg var på Down Town i går kjøpte jeg disse. Sko fra en butikk jeg ikke husker hva heter, til 199kr. Det var ukens kupp og var nedsatt med 50% Jeg har letet etter sånne lenge, jeg trodde jeg ikke skulle finne sånne, med så gjorde jeg det likevel.
Dette kjøpte jeg også. Foundation(189kr) og lip & cheek stain(129kr) fra The Body Shop. Dere ser sikkert at tingene allerede er brukt, med fingeravtrykka mine,haha. Den "tuben" kan man bruke både på kinnene og som en base på leppene før annen lipgloss. Du tror kanskje du blir knall rød, men man blir ikke det hvis du tar på lite. Foundationen var kjempe bra og jeg tror jeg skal fortsette å bruke denne når flasken er tom. Det er den beste jeg har funnet hittil. Den er drøy og lett å påføre. Den utenlandske damen som jobbet der kom bort med en gang vi kom inn og hjalp oss med riktig farge, det var veldig bra synes jeg. Det som derimot ikke var noe bra var at hu prøvde å få oss til å kjøpe hele butikken!

14 kommentarer:

Malina sa...

Så fine kjøp ;) gøy med noe nytt!

Renate sa...

Takk:) Ja, det er det!

Anonym sa...

det er irriterende når ansatte prøver å få deg til å kjøpe alt de har i butikken!! :P

Camilla Didriksen sa...

Så stilige sko :D

Sandra sa...

De skoene var kjempefine!! :D

Anonym sa...

I <3 your shoes..!

Marinakvalvik sa...

Stilige sko! ;- )

Jorunn sa...

Fine sko...

Det er forresten lov å ikke blogge hver dag søta.. Jeg er også litt sliten av og til og bare orker ikke...

Silje sa...

Det er vel bare sånn som kommer og går da ;o
Hehe, ja det er slitsomt med innpåslitne selgere ;p Fine kjøp! :)

Christine N sa...

Kule sko! sånne selgere er irriterende, men bra hun hjalp dere med å finne riktig farge da:)

Anonym sa...

Gode kjøp!

Anonym sa...

Gode kjøp!

Anonym sa...

Gode kjøp!

Tuppene sa...

Så utrolig fine sko! Kupp!