onsdag 5. november 2008

Dear Mr president-Pink


Noen ganger skriver jeg mange innlegg andre dager skriver jeg ikke noen, alt etter hva jeg rekker og om jeg har noe å skrive om.


Denne dagen er en av de dagene jeg skriver mye, selv om jeg har så mye annet å gjøre. Lekser er det viktigste, men jeg får begynne snart, gjøre litt iallfall.


Jeg fikk igjen naturfag prøva mi i dag som jeg øvde kjempe mye til, jeg fikk 5+ på. Jeg er fornøyd, jeg hadde tross alt også et par slurve feil som vanlig! Men det var ikke tid til å se over prøva etter jeg var ferdig, vi hadde kjempe liten tid og som vanlig skriver jeg kjempe mye på noen punkter, må jo skrive ned det jeg kan.


Istad fant jeg en sang som rørte meg veldig. Jeg har hørt på den om og om igjen siden, jeg blir aldri lei. Det er kjempe fin tekst og melodi, love it! Tittelen finner du i overskriften og trykk på linken under så får du høre den utrolige fine sangen!:


5 kommentarer:

Susanne sa...

Ja, jeg gleder meg som en liten unge!! 5 på naturfag er ganske bra. :) Gratulerer

Renate sa...

Det skjønner jeg! Takk:D

Susanne sa...

Ingen årsak. :)

Camilla Didriksen sa...

Gratulerer med 5+ :)

Renate sa...

Takk:)