lørdag 8. november 2008

Taco laget av Renate og Marita

Dette trenger du:Ost fra norvegia
Tacoskjell
Taco lefser
Mais
Ananas
Tomat
Paprika
Salat
Karbonadekjøttdeig
Sopp
Rømme
Nachos cips med ost fra First Price
Cheddardipp

Først slår du på til tacoskjellene. Og begynner å skjære opp grønnsakene, som Marita gjør denne gangen:
Så begynner du å steke karbonadedeigen. Det er det samme som kjøttdeig, bare magrere og det smaker akkurat det samme.
Når den er blitt brun, heller du i tacokrydderet:Når du har blandet tacokryddeter godt inn i karbonadedeigen, tar du i 1 desiliter vann:

Mens vannet trekkes inn i karbonadedeigen, lager du cheddardippen:Dekk på bordet mens du venter på tacolefsene i mikroovnen og tacoskjellene som skal være i ovnen i 2-3 minutter:
Velbekomme!:
Jeg er klar over at duken er litt krøllete, haha. Jeg er også klar over at skriften ble tjukkere lenger oppe, men jeg får det ikke bort.

9 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Nam, taco er noe av det beste jeg vet! :D

Sandra sa...

Taco er så godt! <3
Jeg og spiste det i dag!

Renate sa...

Camilla: Meg også :D

Sandra Ja, det er det! <3

Camilla Didriksen sa...

Jo, man må ha adresse garanti :) Jeg vet faktisk ikke hvor lang tid det tok.. Jeg hadde helt glemt det bort og vips så var det i posten en dag.

Renate sa...

Åja,jeg har tjent poeng og det er litt kjedelig å vente på den adressegarantien.

Mammabenti sa...

Taco er så digg:D

Sånn fat har jeg også med skåler:D det er genialt å bruke når man lager taco:D

1 sa...

Så godt ut :D

Malina sa...

Nam :) ser kjempegodt ut

Tuppene sa...

mm.. Dette hørtes godt ut akkurat nå!