tirsdag 18. november 2008

Tentamener og for mye å tenke på!


Jeg har fått avtalebog av pappa. Han synes jeg har glemt så mye i det siste, det synes jeg også. Ting jeg absolutt ikke burde glemme, som en prøve her om dagen. Men jeg kunne den, heldigvis! Det var bare en sterke verb prøve i engelsk, men tenk om det var verre?

Jeg er glad for at en kalender har tatt over for hodet mitt.

Denne uken og neste er tentamen uke. I morgen er det norsk tentamen. Det er deilig å ikke ha vanlig skoledag, men det teller en stor del på karakter arket til jul, jeg håper det går bra, kryss fingrene for meg! Men tenk så deilig det hadde vært å ha på seg ugg'sa i morgen, men nei det kan jeg ikke, fordi jeg ikke har fått dem ennå. Den befinner seg i Oslo, tror dere jeg kan få dem i morgen?

Vi får lov til å ha med oss en liten flaske brus og litt godteri, jeg har ikke peiling på hva jeg skal ha med meg, noen som har en ide, jeg hadde satt pris på dem!

Nå skal jeg se på Hotel Cæsar, og etterpå skal jeg svare på kommentarer fra innlegget under, som jeg ennå ikke har fått gjort!

Bilde: Therese(i midten helt til høyre) lagde oss i prinsesser, sant det er nydelig? Jeg synes det lignet faktisk. Hvem er meg mon tro?

7 kommentarer:

Sandra sa...

Off! Lykke til på tentamen! (:

Kristine sa...

avtalebok er veldig bra å ha!

Irene sa...

lykke til på tentamen ^^

Sandra sa...

Masse snø er herlig! ;)
Ja, jeg gleder meg masse til jakken(:

miriam.jakobsen sa...

Ja, redigering er gøy! :) takk for det.

Stine Elisabeth sa...

det er ekstremt mye å tenke på denne tiden av året! ;s

Anonym sa...

Lykke til med tentamen!! :)