torsdag 6. november 2008

Fri dag, helg og ellos

Haha, bildet over er kjempe gammelt, men jeg savner det lange håret som jeg var så smart å kleppe av meg ;/

Det ble ingen skole på meg i dag. Når jeg sovner klokka tre på natta, hører jeg ikke vekkeklokka og det var ingen hjemme som kunne vekke meg. Klokka var fire da noen prøvde å vekke meg. Det var pappa, han hadde kommet hjem klokka åtte på morgenen, men hadde dratt rett på jobben.

Imorgen er det fredag. Jeg gleder meg til helg og hva er vel en bedre start på det enn shopping i Sandefjord? Det skal jeg og Marita gjøre i hvertfall. Da skal jeg innom Gina Tricot, helt klart. Jeg har ikke vært der siden i sommer.Det er lenge siden kan man si.

Jeg har kikket litt på ellos, og jeg fant masse fint. Jeg skal definitivt kjøpe noe derfra. Men er det noen som vet hvordan størrelsene er? Og hva er 36,38,40,42,44,46 osv i xsmall, small, medium, large og xlarge?

4 kommentarer:

Sandra sa...

Må ta meg en titt på ellos jeg også (: Og når det gjelder størrelser: xsmall (34) small (36) medium (36/38) large (38/40) xlarge (40/42) Håper det var til hjelp (:

Renate sa...

Ja, det burde du:)
Ja, det var veldig til hjelp, tusen takk! :D

Sandra sa...

Bare hyggelig (:
Men er ikke helt sikker på hvordan størrelsene til ellos er. Om de er små eller store. Bestill den størrelsen du pleier når du kjøper klær (:

Renate sa...

Ja, jeg får bare prøve ;)