torsdag 6. november 2008

Nettenestea.com utfordrer dem som tar utfordringen!

1. Er du sjalu av deg? -Jeg kan fort bli sjalu, men det spørs litt hva det gjelder. Jeg var mer sjalu før enn nå faktisk.
2. Hvor lenge er det siden du begynte å lese blogger/laget din egen? - Jeg begynte å lese blogger i sommer også lagde jeg min egen i august.
3. Hva liker du best å gjøre i helgene? -Være med venner, shoppe, slappe av, se på film, gå på kino osv.
4. Hvor mye forbereder du deg før prøver? - Jeg begynner alltid å forberede meg siste dagen og seint på kvelden. Det er rart at jeg aldri har fått noe under 5 egentlig. Jeg tror jeg er veldig heldig når det gjelder sånt.
5. Hva var det du shoppet sist?
6. Har du noen blogger du bare MÅ sjekke ut daglig? - Jeg sjekker alltid de som står på høyre siden av bloggen min, de som kommenterer meg + et par-tre til.
7. Har du en klesstil som skiller seg ut? - Jeg tror ikke det. Men det er ikke med mening. Jeg vet hva jeg liker og alltid hva jeg skal når jeg shopper, det er slik min stil er.
8. Er det noen blogger du absolutt ikke liker, men leser likevel? - Jeg leser ikke blogger jeg ikke liker.
9. Har du en spesiell favorittfarge som dominerer hele garderoben din? - Jeg har ikke så mange plagg med knallfarger, men mest basisfarger.
10. Hvordan ordner du deg om morgenen, og hvor lang tid bruker du på det? Jeg har en time å ordne meg på. Da sminker jeg meg, retter håret, ordner håret, kler på meg og kanskje spiser frokost. Nå har jeg sluttet å rette håret mitt på en stund fordi det sliter veldig på håret mitt.

6 kommentarer:

Sandra sa...

Hehe, alltid kjekt med lønning, selvom de blir brukt opp på ett blunk. Hater å spare, selvom jeg burde :P

Camilla Didriksen sa...

Så gøy å lese :D

Karoline sa...

Hehe.. Du leser ikke blogger du ikke liker nei..haha<3

Renate sa...

Sandra: Ja, det er det. Pengene går fort. Jeg klarer aldri å spare jeg heller! ;p

Camilla: Det var bra :D

Karoline: Hehe, nei <3

healthy lifestyle sa...

Fin header :)

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon