torsdag 6. november 2008

Renate selger kaker

Disse ti kakeboksene skal selges til inntekt til tiendeklassetur til Polen:

Minus en av hver type, som pappa kjøpte:











Bilde 1: Mormors sjokoladeflarn, mine favoritt!
Bilde 2: Storesøsters kaffekaker, nam!
Bilde 3: Mammas sjokoladeboller, mektige, men veldig gode!
Bilde 4: Lillebrors beste, fruktlige gode!
Jeg har aldri sett disse kakeneboksene før, så de selges ikke i butikken tror jeg. Men bare hvordan kakeboksene så ut på utsiden ga meg et veldig bra førsteinntrykk. Boksene var koselige og alle kakene var kjempe gode. Det blir nok ikke et problem å selge dem.





















9 kommentarer:

Stine sa...

Ja samme kvalitetene mener jeg! ;-)
Får vel bare satse på en telefon da^^
ååh, nå fikk jeg lyst på kaker.
Har solgt dem jeg også engang i tiden;D

Renate sa...

Ja, jeg også ;p
Hehe, åja, de er kjempe gode! :D

Anonym sa...

Sjokoladeflarnene er best, uten tvil! ;D

Renate sa...

Ja! ;D

Camilla Didriksen sa...

Nå fikk jeg sykt lyst på sjokoladeboller, haha!

KristineBirgitte sa...

Haha, jeg forspiste meg på sånne kaker da vi solgte dem på ungdomsskolen, nå blir jeg kvalm bare av tanken på dem ;)

Renate sa...

Haha, det skjønner jeg og jeg er redd jeg skal forspise meg på dem selv ;p

Renate sa...

Camilla: Haha, de er kjempe gode :D

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra