onsdag 5. november 2008

It was us two forever, no matter what, right?

Vet du hvordan det er å miste en bestevenn? Har du noen gang opplevd det? Det har jeg. Jeg har mistet den bestevennen som var der da ingen andre var der. Det er min feil og jeg angrer så mye og jeg gjorde det uten at jeg visste det. Hun leser ikke bloggen min, men uansett skal du vite at jeg savner deg kjempe mye og er utrolig glad i deg uansett hva! <'3



Det var det eneste bildet jeg hadde av oss to, det er kjempe gammelt, et år eller mer! Man kan si at jeg har forandret meg en del, haha. Jeg blir lei meg når jeg ser bildet.

4 kommentarer:

Stine sa...

Nei det skal visst ikke være så lett å finne seg mobil. Værste er at nå som jeg jobber, har jeg jo råd til hvilken som helst, tror bare alt blir verre da ;o klarer ikke bestemme meg :/

Renate sa...

Nei, det skal ikke det. Hehe, ja. Jeg klarer heller ikke å bestemme meg!

Susanne sa...

Leit å høre.. =/

Renate sa...

;/