onsdag 5. november 2008

Music can change your day











Innlegget under ble skrevet halv seks, men jeg fikk ikke lagt det ut før nå for det var noe rare greier som skjedde, hehe.

Men jeg er derimot i litt bedre humør enn istad. Sånn kan humøret mitt være i blant, det går opp og ned og opp og ned osv...... Men jeg tror musikken har litt virkning på meg også, humøret mitt går litt etter om jeg hører på glad eller trist musikk, rart med det der, sjekk iallfall ut disse sangene, de er kjempe fine, jeg fant de på et innlegg på bloggen til Marie Amanda og siden jeg trenger flere sanger å høre på, sjekket jeg de ut og de er jeg kjempe glad for nå!

James Morrison - You make it real
Rihanna feat TI - Live your life
Lifehouse - Hanging by a moment
Tone Damli Aaberge - Lazy day in bed
Lisa Børud - David
Lifehouse - Storm
Howie Day - Collide
Aly&AJ - Walking on sunshine
Lifehouse - You and me
Lilyjets - Perfect picture
Dave Matthews Band - Crush
Lionel Richie - Easy
Rihanna - Disturbia
PS: Jeg tok bildene fort, ikke så super fine, men bedre enn ingenting? På det andre bildet prater jeg med Marita, haha. Det er pappas deilige genser btw:)




2 kommentarer:

Anonym sa...

skal se på de sangene jeg også :) vinteren er kald i trønderlag skal jeg si! *brrr

Renate sa...

det burde du:) ja, det tror jeg på, hehe;p