søndag 30. november 2008

I'm ready for december and all that goes with it!

I morgen er det 1.desember og jeg gleder meg kjempe mye! Det har jeg gjort lenge, men nå er desember måneden snart kommet. Jeg gleder meg til Jul i Blåfjell, pakkekalender, sjokoladekalender, juleshopping og alt annet julekos! Da jeg kom hjem istad fant jeg denne på hengt opp på veggen på rommet mitt, med pakke. Jeg lurer veldig på hva som skjuler seg inni. Det får verken dere eller jeg vite før i morgen. Jeg har selvfølgelig klemt på den, men jeg vet ikke hva det er. Men en ting jeg vet er at det må være en av de sikkert femti tingene jeg har forklart pappa at jeg ønsker meg.
Jeg skal svare på kommentarer i morgen, det begynner å bli sent nå og det er skolen i morgen. Dessuten vil jeg sove, da er det ikke så lenge å vente på å åpne pakken! Drøm søtt alle sammen.
PS: Gratulere til pappa som ble 45 år i går. Han skal ikke feire den før til helga. Er det noen som vet om den perfekte bursdagsgave til en pappa som er halvveis til 90? Jeg har allerede gitt ham lommebok, han ønsket seg det, siden den gamle var så å si falleferdig. Når kronene faller ut, er det på tide å bytte!