torsdag 6. november 2008

Jeg vet jeg er pysete!


Det viste seg at pappa ikke kom hjem i dag. Toget han skulle ta gikk ikke likevel. Så her sitter jeg alene. Jeg tørr ikke å legge meg. Det kan hende at det bare er meg som er veldig pysete meg jeg tørr ikke å legge meg alene og jeg vet ikke hvorfor. Det kan jo bli morro i morgen tidlig da, skolen og alt, hvis jeg forsover meg så skylder jeg på pappa! Eller bare dumme nsb, jeg har hørt at det har vært mye tull med det i det siste.

Bildet viser hvor trøtt og sliten jeg føler meg nå. Skikkelig fresh må jeg si, ingen sminke og fletta som var fin tidligere i dag går i oppløsning og jeg vil egentlig bare gå å legge meg, men jeg truer meg å holde meg våken for jeg tørr ikke!

Jeg har heldigvis fått gjort litt lekser, nå laster jeg ned musikk til i-poden min, jeg trenger nye sanger. Er det noen som vet om noen fine sanger?

7 kommentarer:

Karoline sa...

Jeg synes ikke du er noe pyse jeg søta..!<3

Stine sa...

Nei ;p Hvilken type mobiler liker du best da ?

Renate sa...

Karoline: hehe, takk! <3

Stine: De må ha bra kamera, musikkspiller og bra minne i hvertfall,hehe;P

Silje sa...

Kjøpte de på ellos, så er ikke 'ekte'. Men syns de var like bra fordet ^^

Renate sa...

De så veldig fine ut da, også var de ikke sånn super svære i foten, det liker jeg ikke;p

Anonym sa...

Så fin blogg du har :D

Renate sa...

Takk :D