onsdag 19. november 2008

Uggs'a mine har kommet!


Nå er norsktentamen ute av verden. Deilig, selv om jeg har flere som venter på meg. Jeg brukte to timer før jeg fant ut hva jeg skulle skrive. Jeg får alltid jerneteppe når jeg sitter å skriver på skolen, særlig på tentamen. Hjemme går det så mye bedre, det er slitsomt å ha det sånn. Men når klokka var fem over to kunne jeg endelig si meg ferdig og jeg ble sånn greit fornøyd, i forhold til hva som føltes helt håpløst ut først.

Når jeg skulle gå fikk jeg en melding som var slik: Pakke fra ELLOS. Hentes hos ICA MAXI 8050 LARVIK, NANSETG 11, 3256 LARVIK. Åpent Ma-Fr:09-21 Lø:09-20. Å betale 339.00 Mvh MyPack. Pluss at det sto et kollinummer jeg må oppgi når jeg henter dem som jeg ikke skriver her i tilfelle noen går å henter dem før meg, haha.
Gjett om jeg ble glad da, det tok 9 dager, så Ellos holdt det de lovet. Jeg gleder meg til pappa kommer hjem med de etterpå, jeg håper bare de passe!.. Og helst helt perfekt.

Bilde: Øyenbrynet mitt ble sånn rart når jeg redigerte det, jeg vet ikke hvorfor, og det ser ut som en strek, som det heller ikke er!

4 kommentarer:

Ida Ellingsen sa...

Veldig fint bilde! :)
Har du bilde av uggs'ene?

Sandra sa...

Akkurat sånn er jeg også, sitter i flere timer før jeg vet hva jeg skal skrive :P Håper skoene var fine da ;)

Renate sa...

Takk:)
Ja, det kommer snart et innlegg med bilde av dem;)

Renate sa...

Sandra, ja det er plagsomt!Ja, det var de:D