onsdag 5. november 2008

Sliten, sliten og sliten!

Nå er jeg litt lei meg, jeg kan ikke fortelle hvorfor, fordi jeg egentlig ikke vet. Det er en ekkel følelse, er det noen som har følt det samme?

Det kan nok være fordi jeg er kjempe sliten og jeg har ikke begynt på lekseplanen som vi fikk på mandag, jeg henger mildt sagt etter!
Jeg har nesten akkurat kommet hjem fra konf. samling i kirken, det var koselig. Jeg vant konkurransen som vi skulle strekke en krokodille godteri lengst, eller jeg trodde jeg vant helt til C tok meg med 0,5cm. Men jeg vant to godteri krokodiller på andreplassen! Vi lagde ostesmørbrød også, de var gode!

Nå ser jeg på reprisen av Hotel Cæsar. Pappa kommer ikke hjem før klokka to i natt og jeg liker ikke å være hjemme alene så lenge. Så alle drapsmenn der ute, jeg har både stekepanner og kniver, så hold dere unna!

PS: Barack Obama vant! Jeg ville han skulle vinne og jeg er kjempe glad for at han vant. Første fargede presidenten. GO OBAMA!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEIA OBAMA! jeg syns virkelig at det var bra et han vant! :)

Renate sa...

JAA :D haha!