onsdag 12. november 2008

Jeg hater konferansetime og å forsove meg!














Det var en helt grei skoledag i dag. Selv om dagen min begynte med å forsove med 45 minutter! Kvart på åtte våknet jeg. Det er det verste jeg vet å forsove meg, da blir hele skoledagen ødelagt på en måte. Men jeg rakk å sminke meg og ordne håret fort og greit. Og jeg rakk skoledagen, hater å komme for sent!

Husker dere fra tidligere innlegg at jeg sa at en gutt i klassen min tok mobilen min? I dag kom han å sa unnskyld, sikkert fordi læreren pratet med han i går, men jeg synes det var hyggelig at han sa unnskyld.

I dag har jeg konferansetime klokken fem, er det flere enn meg som hater det? Jeg tror neppe jeg er den eneste, men jeg overlever nok.

Jeg skal også møte kusina mi i dag, gjøre lekser og se på Gossip Girl, som jeg har gledet meg til så lenge. Senere poster jeg kanksje novellen min som jeg skrev ferdig i går. Jeg håper på tilbake meldinger på den, om hva jeg burde forandre på osv, jeg får tross alt karakter på den og da må den være bra! Jeg skal bare lese over den først og så om det er noe jeg vil forandre.
Bilde: I dag har jeg på meg Rolling Stones t-skjorte og peace øredobber!

6 kommentarer:

Kristine sa...

så bra at han sa unnskyld da :-)

Anonym sa...

Huff, ikke greit å forsove seg...!

Sandra sa...

Kjipt å forsove seg!

1 sa...

jeg forsover meg hele tiden.. uff!

Renate sa...

Kristine: Ja, det var bra:)

Silje: Nei, det er ikke det!

Sandra: Det er veldig kjiipt!

Renate sa...

Elise: Det er så kjedelig!