mandag 10. november 2008

Har du noen gang opplevd....


...at du har lagt mobilen på pulten din og så plutselig er den borte uten at du har merket det. Du finner den ikke noen sted og så ser du klassens verste gutter sitter med den i hånd og leser meldinger som du helst ikke vil skal bli lest av dem? Du får ikke tak i den og så løper den gutten som har mobilen din på do og låser? Det opplevde jeg i dag. Det er helt forferdelig. Jeg fikk ropt på lærer som låste opp døra og jeg fikk tilbake mobilen, men jeg synes det er veldig frekt av dem å gjøre det. Mobilen er privat, særlig meldingsinnboksen. Selvfølgelig har min klasse de verste guttene!

Men slik startet dagen min:
Jeg sov hos kusina mi Veronica i natt, sammen med kusina mi Marita. Det var kjempe koselig bortsett fra at når jeg våknet var det full storm ute og det hølja ned med regn. Jeg var også i åttende etasje som gjorde det ekstra ille. Jeg var trøtt og hadde mest av alt ikke lyst til å ordne meg og dra på skolen, men det må jeg jo uansett. Heldigvis kjørte pappa meg.

Skoledagen i dag har egentlig vært lite koselig. Jeg har vært trøtt, vondt i magen og hodet og kvalm. En liten grunn var nok at jeg verken hadde spist frokost eller hadde med meg mat og jeg sovna klokken tre på natta.

Da jeg kom hjem fra skolen sovna jeg med en gang og våkna halv seks. Det var deilig å sove, men jeg har fortsatt vondt i hodet.

Bilde: Jeg fryser! og er litt syk, tror jeg.


4 kommentarer:

Lena Andersen sa...

uffda, hørtes ikke ut som en bra dag! Ja, jeg har termin 24.november men håper å få enten den 13.november(da det er fullmåne) eller den 20.november (da jeg har bursdag :))

Renate sa...

Så koselig, håper du får den på en av datoene du ønsker da! :)

Mammabenti sa...

hehe fikk en kommentar som jeg tror skulle til lena egentlig:)

FAENS dritt unger som tar tlf! Mobilen er personlig!!

Renate sa...

Åja, sorry, jeg gikk litt i surr på hvem blogger som var hvems, haha, det var ikke meningen.

JA! Det er godt at du mener det samme, det er helt personelig!