torsdag 30. oktober 2008

Dårlig blogginnlegg!

Nå er jeg en liten tur hos farmor og farfar igjen, pappa er jo i københavn. Jeg skal bare være her til i morra da, for da skal Marita sove hos meg, altså nede hos pappa. Hjemme alene :D

Jeg fikk noe på nordbyen i dag, men jeg begrenset meg veldig, jeg vil at pengene skal holde litt denne gangen, så de ikke flyr avgårde på en dag. Jeg fikk kjøpt en skjorte og hvit eyeliner, øyenskygge og to koster fra H&M(dere får se bilder i morgen, siden jeg ikke får lagt de inn så siden jeg ikke er hjemme). Jeg tenkte jeg skulle en tur til Sandefjord i neste uke, til Gina Tricot. Det er lenge siden jeg har vært der nå.

Jeg har ikke så mye tid i dag, til å blogge, jeg har masse lekser. I morgen er det endelig helg, og denne helgen kommer til å bli best! Jeg skal svare på kommentarer og slikt i morgen, og jeg lover bedre blogginnlegg, med bilder.

1 kommentar:

Malina sa...

Det hørtes koselig ut. <3 gina tricot.