tirsdag 21. oktober 2008

En dårlig start, en bra slutt.

Jeg hadde en bra slutt på denne dagen, i forhold til begynnelsen. Jeg så på The Hills og drakk is-te og litago milkshake(som jeg egentlig bare kjøpte fordi jeg aldri har smakt den, bare den vanlige). De 20 minuttene var himmelske, jeg elsker The Hills som kanskje noen av dere vet fra før, og sammen med is-te, blir det perfekt.

Nå skal jeg legge meg og jeg håper på at jeg ikke forsover meg i morgen, verre start på dagen finnes ikke. Jeg tror ikke morgen dagen blir så ille, bortsett fra leksene, som jeg ikke har gjort på to dager. Det er egentrening i morgen nemlig, det ser jeg frem til, for da er jeg på Spenst! I morgen kommer pappa å henter meg på skolen, så vi skal trene sammen, det blir koselig.
Dagens tips, eller skal jeg si kveldens?: Kamillete! Lag sterk te, dypp bomull i teen, og ha det oppå problemhudområdet. Det hjelper på hevelser, eksem og får sår til å gro fortere. Dypp gjerne bomullen i teen flere ganger, og sitt lenge med den på huden, for eksempel mens du ser en film.

God natt søte lesere.




Jeg vet det er et veldig uinteressant bilde, men jeg hater innlegg uten bilder og jeg hadde ikke noe annet bilde å poste, så da måtte det bli dette, dessverre.


Eller, jeg kan jo poste et bilde av et par sko fra GoJane som jeg elsket!




Er ikke disse bare rå, så vet ikke jeg!


8 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

De skoene var stilige! :D

Kristine sa...

de skoene har jeg, de er KJEMPEgode å gå i :D

Tuppene sa...

De skoene der har jeg sikla på i lang tid.. Har utrolig lyst på de, men pengeboka sier noe annet:/

Kristina N sa...

kjempe kule sko :D

Renate sa...

Camilla: Jaa! :D

Kristine: Åh, du er heldig! :D

Renate sa...

Frktetlie: Akkurat sånn er det for meg også, hehe. ;(

Kristina N: JA! :D

Jorunn sa...

De er rå! Jeg har dem!

Og the hills er elsk!!!

Renate sa...

Du er HELDIG!!

The Hills, er elsk, ja!<3