tirsdag 21. oktober 2008

It made my day

Dagen startet så dårlig som det går ann i dag! Jeg forsov meg 40 minutter, det er langt tid! Men pappa var å snill at han kjørte meg på skolen, siden han er sykemeldt til torsdag, så jeg rakk skolen.

Nynorsk prøven gikk ganske dårlig for å si det pent. Jeg svarte ikke på alt og det jeg svarte på følte jeg at jeg gjorde feil, bra gjort Renate! Bedre start på dagen går det ikke ann å ha.

Dagen ble ikke så mye bedre da jeg kom hjem og fant ut at jeg hadde glemt nøkkelen, så jeg kom meg ikke inn. Jeg satt og ventet på trappa i 1 time og 20 miutter! Da kom pappa.

Men dagen begynte endelig å snu, til noe mer positivt da jeg dro på nordbyen en tur, det var elleville dager som jeg ikke hadde fått med meg, haha. Jeg hadde bare et par hundre kroner, men det var nok til at jeg fikk kjøpt meg et par neglelakker og pudder.

Hvordan har din dag vært?





















Bilde 1: Dårlig bilde, men dette var det jeg kjøpte.
Bilde2: Det var tre, betal for to for alle define og sunsilk produkter på butikken. Pappa var atter en gang kjempe snill og lot meg benytte meg av det tilbudet. Define er jo veldig dyrt! Så jeg kjøpte en hårspray, hår mousse og shampoo.

Ingen kommentarer: