onsdag 22. oktober 2008

Spenst<3

Jeg har ikke vært hjemme før nå. Etter egentreningen på Spenst, var det rett hjem for å dusje før jeg skulle ut til farmor og farfar å spise middag.

Det var så deilig å trene i dag, jeg spiste salat først med verdens ferskeste og beste, groveste brødet jeg noen gang har smakt, nam. De har salatbar på Spenst og det smakte veldig godt. Jeg skulle kjøpe en spenst flaske, fordi jeg hadde glemt vannflaske, men så fikk jeg den gratis, da ble jeg glad! Det er så koselig der og alle som jobber der også.

Nå har jeg masse lekser foran meg, sånn er det når jeg har utsatt det to dager, uff. Vel, wish me luck.








Jeg tok bildet fort, så det ble ikke så veldig fint, haha. Men bedre enn ingenting?

4 kommentarer:

Jorunn sa...

Lykke til med lekselesingen!!! ;)

Renate sa...

Takk!! :)

Emelie sa...

Så flink du er som trener!=) i forhold til meg..hehe..

Renate sa...

Takk:) Hehe.