søndag 19. oktober 2008

Min favoritt blogg


Denne bloggen må dere alle sjekke ut dersom dere ikke har gjort det! Jeg elsker bloggen hennes. Hennes blogg var en av de første jeg leste og jeg har lest den siden.

Av bloggen hennes har jeg fått et inntrykk at hun er en kjempe søt, glad og jordnær jente med sin egen stil. Jeg elsker stilen hennes og jeg kunne gjort mye får å få alle klærne og skoene hennes. Dessuten er hun veldig fotogen.

Til tross for at hun bare har blogget i litt over fire måneder, så sier det litt om hvor flink hun er til å blogge, for det er ikke mange som oppnår så mye popularitet på så kort tid og hun har også fått lite kritikk.

Jeg liker med henne at hver gang man kommenterer så får man alltid en kommentar igjen. Det er veldig bra, for det er mange andre bloggere som ikke gjør dette.
Hun blogger om hverdagen sin, sine kjøp, sminke, hår o.l. Det er alltid bilder i hver innlegg og det synes jeg er viktig. Jeg er innom bloggen hennes hver dag, og jeg blir kjempe glad hver gang jeg ser at hun har kommer med et nytt innlegg og gleder meg til neste kommer. For innleggene hennes er aldri kjedelig! Stå på Nette!
Nå har jeg mange andre blogger jeg også liker, men denne er min absolutt favoritt.



Hvem er din favorittblogger?

18 kommentarer:

Emelie sa...

Så klart kan du linke meg:) Fin blogg du har:D Legger deg til på bloggkoll <3

Renate sa...

Det var bra:) Åh, tusen takk :D <3

Lene Christina sa...

jeg liker bloggen hennes jeg også :)
har ikke noen veldig favoritt blogg. Leser egentlig veldig mye rundt omkring, jeg :D

Renate sa...

Hehe, egentlig jeg også, men Anette sin har alltid vært en favoritt:D

It's Aggy bitch! sa...

syns du har kjempe fin blogg jeg! :)
har så lyst på en fin layout/bilde øverst på min side, men får det aldri til! it sucks :p
men kjempe fin, oversiktlig og koslig blogg du har :)

Renate sa...

Tusen takk! :)
Jeg har prøvd lenge å få layout og header slik jeg vil ha den og jeg skjønner at det er utrolig vanskelig! Det kan være veldig irriterend ;p
Kjempe koselig at du synes det!:D

Anonym sa...

Åh, nå ble jeg kjempeglad og overrasket!! Nesten litt rørt, hihi, masse bilder og greier. Superkoselig, du er en søting du!

Camilla Didriksen sa...

Bloggen til Annette er superbra :)

Karoline sa...

Herre land for et søtt innlegg..! Digger både Annette og deg..! <3
Kamilla K tror jeg er favorittbloggeren min(:

Renate sa...

Nette: Det var bra at likte det da! Hehe, takk! :D

Renate sa...

Karoline: Åh, tusen takk! <3 Jeg digger deg også! :D <3

Renate sa...

Camilla: Ja, det er den! ;)

Anonym sa...

Jaja, sånn er det :P Du får si ifra om kreativiteten plutselig våkner til liv =)

Monica sa...

Hei Skjønne.. Kjempe nydelig blogg.. Setter pris på at du har lagt meg på listen din... You go girl:) kiss Monica

Renate sa...

Benjamin: Hehe;p Det skal jeg;)

Monica: Heihei. Åh, tusen takk :D
Hehe, det er bra. Takk, takk igjen, klem Renate.

Prinsessen sa...

min favoritt er marie amanda :D

Anonym sa...

har en del bloggere jeg leser nesten hver dag : ) nhun der har en bra biogg! :O

Renate sa...

Prinsessen: Hun liker jeg også ;D

Karoline-smilfjes :d: Jeg også;)
Men Anette er min klare favoritt:D